Återupplivning av min blogg.

Jag gick in på min gamla blogg, och insåg att jag borde återuppliva denna rosa elegans, så jag gör ett inlägg nu, helt oprovocerat.
Idag har jag varit på Picknickfestivalen. Att övertyga mig att åka dit, tog säkerligen en timma eller liknande. Festivalen var ungefär lika osmaklig som en mans otvättade charkvaror, om du hänger med på vad jag menar.
Väl på festivalplats, så såg jag ett band vid namn Mohammed Ali. Detta var två hiphopare som göra sån där oanständig och rebellisk musik. Kan tilläggas att deras 2 första låtar spelades utan att dom hade kommit upp på scen, sen efter halva tredje låten så kom dom upp på scen för att mima till sin musik.
Citat ur två låtar:
"Låt dom kalla oss ghettobarn!"
"Vi är bäst på det här!"


Och nu, till något alldeles helt annat!


Kommentarer
Postat av: Angela

"lika osmaklig som en mans otvättade charkvaror, om du hänger med på vad jag menar." = kräftdoft?

2011-06-07 @ 00:43:15
Postat av: Karl Marx

jag är kär i dig smaks

2011-06-07 @ 00:51:24
Postat av: Smaks

Karl Marx: Puss, bubben.



Angela: Hemlis, ljuva hemlis.

2011-06-07 @ 01:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0