Nyvaken, tjuvtittat in i en annan tid och hunger.

Denna pojk är nu nyvaken. Vaken på nytt, ej längre sovande.

Jag drömde om att min bror och jag impulsåkte till Japan, och att Pokémon plötsligt existerade. Jag tror att detta var en inblick, ett tjuvtitt i en annan tid. Jag har säkerligen fått förmågan att se in i tid och rum, ett litet sömnkaleidoskåp som visar scenarion nånstans från en annan tid, varje natt.


Nu, till något helt annat, det är inget annat än dagens tips!:

Om du, som jag, känner en alkoholisk granne vars man är död, så kan du göra följande: Fråga henne en gång i veckan om du kan få alla hennes pantburkar som hon inte orkar panta. På så vis tjänar du en hundring i månaden just like that.

For more hints and tips, stay tuned!


I am your host, Smaks.
Smaks

Kommentarer
Postat av: Liisa

Jag älskar dig!

2011-06-07 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0