Lugna ner dig några hekto, här kommer lite klokhet.

Jag har tänkt att jag ska använda min blogg som en låda av vishet. Visdom innebär det jag gör om dagarna, det som händer i mitt liv. Får man en liten inblick i mitt liv så tror jag att man genast blir en visare person, och lättare kan nå nivån då man drar upp svärdet ur stenen, som kan öppna dörren till nirvana.

I fredags var jag på en spelning, det var upplysande. Fem stycken mustiga band tog scen för att visa vad de gick för. Jag blev även attackerad, men det var inte mycket mer än så. Mustigt, som sagt. Det är vad jag vill kalla den dagen.

Dagen därpå så åt jag en pizza som gjorde mig 8 gånger större, det kändes så iallafall. Det sammanfattar väl dagen efter, methinks.


I am your host, Smaks.

Det är Smaks.

Kommentarer
Postat av: niiiiin

Jag är ditt största fan, smaksi!

2010-05-16 @ 01:44:15
Postat av: Smaks

Du är mitt största fan!

2010-05-16 @ 01:51:15
Postat av: EMOEMO

Emochan fungerar igen.

Fixade problemet, tror jag,

2010-05-16 @ 17:00:02
URL: http://emochan.org
Postat av: Smaks

Du förstår ej min lycka, mitt barn!

2010-05-16 @ 17:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0