Jisses, allt som inte finns rör på sig!

Det har varit värsta tomt i bloggen, det är nästan som en liten galax fyllt med kunskap, dock med en spricka i så att det läcker. Kunskap sipprar ut ur galaxen tills det bildar ett tomrum. Men det skall icke vara någon fara så länge jag är vid livet!

Det finns inte mycket att säga allt egentligen. Jag har bedrivit otukt mot min dygnsrytm, vilket leder till att jag går och lägger mig drygt 10:00 och vaknar 18-19:00 ungefär. Men det skall det bli ändringar på! Imorgon/idag fyller min bror år, då ska jag nog våldgästa honom, så kan vi tårta oss lite och spela spel. Så sviniga skall vi alltså vara!

Det är i princip allt jag har att komma med, men nu, Dagens Tips!:

Har du en övergenerös mormor, som jag? Är dina föräldrar inte hemma och du är hungrig, dock löjligt kräsen och inte nöjd med vad som finns hemma? då väntar du på att din mormor ringer, om hon inte är en sån som ringer så ringer du upp och "vill prata med henne" i allmänhet. Nämn ofta att du är hungrig och att det inte finns nån mat, tills hon erbjuder pengar till pizza, voila, middag!


This just in, även. Jag fick en t-shirt i min ägo idag!

KKK

Kommentarer
Postat av: En Frustrerad och arg kommunist

FU :D

2010-05-20 @ 17:36:16
Postat av: Smaks

Hej :D

2010-05-20 @ 19:36:35
Postat av: niiiiin

trööööööööjan! (Y)

2010-05-20 @ 19:37:54
Postat av: Smaks

Den är NIIIS!

2010-05-20 @ 19:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0