16:55, nyvaknelse!

Jag drömde nåt riktigt intressant igen, men kommer inte ihåg vad :( Kan dock dra en liten kort truddelutt om vad jag drömde för några dagar sedan för er, mina barn!.

Jag var med några av mina kära vänner och undersökte en grotta bakom ett vattenfall, jag var blöt förövrigt. Vi vandrade meter efter meter in i denna spännande håla, tills In Flames stod utanför och sade åt oss att gå ut därifrån för att det är deras ställe. Med In Flames så chillaxades det, och dom gick upp på en bergstopp och blåste upp en jättestor, uppblåsbar blå soffa. Vi satte oss på den så kom Cannibal Corpse, som också var med.

The end!

Nu till dagens tips! Vilket är följande:

Köp aldrig langos ute, baka det istället. Det krävs bara vatten, potatis, olja och jäst för att göra dom, och dom blir lika goda! Dessutom så får du drygt 15 stycken om du gör dubbel sats!


I am your host, Smaks!
t

Kommentarer
Postat av: Anton

jag älskar dig<3

2010-05-18 @ 22:11:55
Postat av: Smaks

Åh, nu blir jag lycklig..! <3

2010-05-19 @ 03:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0